lätt att säga förlåt men svårt att mena det

kvällen gör mig lite fundersam
mitt hår är blött
det droppar på tangentbordet
det kanske inte är så bra
men jag väljer ändå att ignorera det
så som jag brukar göra
med det mesta
väntar på att det går över
hoppas på det bästa
detta resulterar dock inte alltid i det bästa
min blogg har varit väldigt ytlig och antagligen inte särskilt intressant på senaste tiden
kanske lite som jag varit på senaste tiden
kanske för att jag inte vetat hur jag är
vem jag är
vad jag är
den senaste tiden
oj
tonårsförvirring
ovanligt
det är frustrerande att ha mycket att ge
men ingen att ge det till
jag borde göra något åt mig själv
åt det mesta
jag är för liten för sådant

jag är sugen på frukt
jag tror jag ska gå och hämta en frukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0